خرید ارزان اینترنتی - خرید پستی ارزان

فروشگاه ارزانی
خرید ارزان اینترنتی - خرید پستی ارزان

تمامی اجناس این فروشگاه متعلق به فروشگاه مرکزی www.ShopMeNow.ir میباشد و دارای تضمین فروش هستند . شما هر کالایی که به دستتان رسید و از آن راضی نبودید بدون هیچ سوالی آن را مرجوع کنید

پیوندهای روزانه

خرید گن Hip Bra Lifter

پنجشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۴:۲۶ ب.ظ


خرید گن Hip Bra Lifter

گن Hip Bra Lifter

گن Hip Bra Lifter یک گن برای لاغری و فرم دادن باسن و زیر شکم و پشت پا می باشد ، شما می توانید ویژگی های کامل این محصول را در ادامه مشاهده کنید و با خرید نقدی خود از تخفیف نقدی بهره مند شوید.

ویژگی های گن Hip Bra Lifter :

در دورنگ : مشکی و کرم

پوشش دهی : از میانه ران تا زیر ناف

دارای قسمت های دولایه از بالای در پشت پا،  زیر شکم، و ناحیه اطراف باسن جهت پشتیبانی بیشتر . بافته شده از الیاف طبیعی  و لاتکس ، دارای قسمت باز در ناحیه نشیمنگاه ، ایجاد فشار مناسب در ناحیه بالای ران و فرم دهی فوق العاده در قسمت نشیمنگاه ، بافته شده از الیاف آنتی باکتریال با  قابلیت تنفس (BREATHABLE) بواسطه وجود منافذ بسیار ریز و غیر قابل رویت در پارچه جهت اجازه عبور جریان هوا و عرق و متعادل نگه داشتن شرایط تعریق بدن بیمار در حالت طبیعی. بارها بشویید و بپوشید، بدون از دست دادن خاصیت فشاری در عین سبکی و لطافت.

گن Hip Bra Lifter

گن Hip Bra Lifter

 Extreme Bra شکل و فرم سینه را تغییر داده و  انقلابی بزرگ در باریک کردن و بالا کشیدن سینه به سمت بالا ایفا می کند. نحوه تولید این گن به گونه ای می باشد که در سفت کردن عضلات و شکل دادن به سینه کاملا مؤثراست و هنگام استفاده راحتی و آسایش را برای شما ارمغان می آورد. برای دوخت این گن از هیچ سیم یا فنری استفاده نشده تا شما هیچ فشاری را روی بدن خود احساس نکنید.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: ۲۸۰۰۰ تومان

  • هادی ساور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">